Autor Wątek: Dizzy Melanchony Of Existance Chapter 0  (Przeczytany 7963 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Umhad

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czekam na tFAoD Zaks fury :)
Odp: Dizzy Melanchony Of Existance Chapter 0
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 10, 2012, 09:55:10 »
Wiem ¿e odkopuje temat, ale odkry³em buga. Kiedy po³o¿ymy œwiêty artefakt przy grobie, dostaniemy staro¿ytn¹ broñ. Lecz gdy potem po³o¿ymy przy grobie wode swiêcon¹, to po lewej stronie pojawi siê pó³ broni. Gdy zostawimy nasz¹ broñ, po³ówka zniknie. Sami zobaczcie

mrdarek

  • YaBB Administrator
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 2467
  • Płeć: Mężczyzna
  • :)
    • Ĺ’wiat Dizzy
Odp: Dizzy Melanchony Of Existance Chapter 0
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 13, 2012, 17:38:53 »
MoÂże to problem dziaÂłania samego NES - w fantastic dizzy na NES przedmioty teÂż znikaÂły gdy kÂładÂło siĂŞ je zbyt blisko....
...przeciez sie nie rozdwoje...

dizzy9

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Dizzy Melanchony Of Existance Chapter 0
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 25, 2012, 17:16:27 »
Faktycznie, to b³¹d w kodowaniu.
Zapomnia³em w³¹czyæ flagi gdy gracz u¿yje jednego z przedmiotów by dostaæ dzidê.
Stawianie itemów jest podobne jak w FAOD. Itemy s¹ ca³y czas na mapie, tylko z wysokoœci¹ tak nisk¹ ¿e ich nie widaæ. W odpowiedniej chwili s¹ "podwy¿szane" na odpowiedni¹ wysokoœæ.
Có¿, nowej wersji i poprawek ju¿ nie przewidujê-gra ma prawie rok ;)