Autor Wątek: bugi w grach  (Przeczytany 22943 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cyco

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dizzy fan od lat :)
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 08, 2006, 16:17:18 »
No daj linka na forum do sejwa.

_ _ _ _ _

Cytuj
hmm a dalo by sie jakos stanac jeszcze na tym kamieniu przed tym bialym i zabrac ten kamien


Na jakim kamieniu przed tym bialym bo nie wiem o co ci chodzi ?  Zrob skrena i zaznacz.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 08, 2006, 16:20:55 wysłana przez cyco4 »


nowa_era

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 08, 2006, 17:23:39 »
chodzi mi o to
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

cyco

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dizzy fan od lat :)
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 08, 2006, 18:08:35 »
Eh nie dosc ze czubek to jeszcze daltonista. TEN KAMIEN JEST ZOLTY.


nowa_era

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 08, 2006, 18:28:34 »
>_< niechodzi mo o ten podest na ktorym stoi kamien tylko o ten przed zesrusie
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

cyco

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dizzy fan od lat :)
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 08, 2006, 18:48:10 »
Nie jestem zesrus czubku, i nie ma tam nic bialego daltonisto! Jest tylko zolty podest i brazowe kamienie.


maliporek34

  • Gość
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 07, 2006, 10:45:15 »
Oto screen do bugu ktory pisal Dylan
Cytuj
A ja mam taki bug do "Dizzy i droga do dziadka"
Kiedy pojdziemy w prawo az to tabliczki "Droga do lasu"
Wejdz na sciane.Ciagle naciskaj klawisz w prawo i ciagle naciskaj klawisz skoku.Zobaczysz,ze dizzy to spider-man!
 

---------------------------------------
[size=10]DW: err... jak by Ci to powiedziec, to nie ma prawa zadzialac: C:\\Documents and Settings\\MaksioWisniewski\\Ustawienia lokalne\\Temp\\ImageReady\\Podglad katalogu docelowego4\\Ditd.htlm ;] Obrazek wrzuc na te strone: http://imageshack.us/, chociaz watpie, zebys potrafil ;p[/size]
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2006, 17:46:20 wysłana przez maliporek34 »

cyco

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dizzy fan od lat :)
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 07, 2006, 12:25:49 »
Eh jemu moze dziala... :P

A co do tego spider mana to standardowy blad TGF w ruchu niestandardowym. Poprostu Dizzy klei sie do sciany.


cyco

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dizzy fan od lat :)
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 23, 2006, 16:05:31 »
No mam nastepny nie tyle bug co moze blad w Dizzy Y.
Jak jest sie juz w swiecie ksazki i w zamku to jak zajedziemy na sam dol uzywajac mlotka do otworzenia drzwi i nie zabierzemy ze soba miecza to wtedy nie bedziemy mogli wejsc na gore za czym idzie niemozliwosc kontynuowania gry.


Krzysiobal

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best Dizzy FaN!
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 23, 2006, 16:54:07 »
No to ja mam bug do Dizzy XP - jesli
staniesz w miescie tym miejscu:

i wejdziesz do ekwipunku, to dizzy podniesie kawalek poreczy, ale w ekwipunku bedzie ona bez opisu.
Life is brutal, full of zasadzkas, niespodziankas and sometimes kopas w dupas.

mrdarek

  • YaBB Administrator
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 2467
  • Płeć: Mężczyzna
  • :)
    • Świat Dizzy
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 23, 2006, 20:21:58 »
Przynajmniej latwiej sie domyslic, ze ten plotek do niczego nie sluzy  ;D
...przeciez sie nie rozdwoje...

Miras

  • Projektant gier i grafik
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 1186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oldschool member!
    • Projektowanie graficzne, projektowanie stron www, grafika komputerowa
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 24, 2006, 01:18:24 »
Blad i to niejeden moze zaskoczyc  gracza pewna amatorska gra w TGF: "Dizzy Greatest Adventures".

Niegralem w nia do konca, wiec bledow moze byc wiecej.
A wiec tak:
-W Lesie znajduje sie platforma z solniczka. Aby sie tam dostac wymagany jest klucz do windy ale dzieki temu, ze
autor gry zastosowal standardowy "Ruch platformowy"
mozemy spokojnie przykleic sie do sciany i kombinujac troche mozna dostac sie na dana platforme.
-Drugim problemem jest kopalnia... Dochodzac do tego wlasnie miejsca, czesto bylem zmuszony zakonczyc gre :P Dizzy utknal w scianie.

Krzysiobal

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best Dizzy FaN!
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 24, 2006, 01:48:36 »
i wlasnie dlatego robienie gier na game factory powinno byc zakazane :-*
Life is brutal, full of zasadzkas, niespodziankas and sometimes kopas w dupas.

Miras

  • Projektant gier i grafik
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 1186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oldschool member!
    • Projektowanie graficzne, projektowanie stron www, grafika komputerowa
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 24, 2006, 02:44:19 »
Cytuj
[i wlasnie dlatego robienie gier na game factory powinno byc zakazane


Sa sposoby obejscia standardowego ruchu  :-X
Wracajac do gierki...
Elementy graficzne z tgf nawet ciekawie sie komponuja w DGA, jednak pod katem technicznym autor spapral robote.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2006, 02:44:44 wysłana przez Miras »

Krzysiobal

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Best Dizzy FaN!
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 24, 2006, 03:51:09 »
moim zdaniem dizzy greates adventure jest sliczne pod wzgledem graficznym, ale przyklejanie sie do kladek, platform i murow psuje zabawe    >:(
Life is brutal, full of zasadzkas, niespodziankas and sometimes kopas w dupas.

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: bugi w grach
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 11, 2006, 13:31:57 »
Mamusiu kochana (;)), mam okropnego buga w grze FAOD w wersji na PC uruchamianej pod DosBoxem. W kopalni po naprawieniu windy i probie jej uruchomienia winda pojechala sobie grzecznie na dol, A DIZZY ZOSTAL NA GORZE! Chwile pozniej grafika posypala mi sie okrutnie (patrz screen).



No to wylaczylem gierke, bo sie wkurzylem. Robilo sie tak kilka razy. Nie daloby sie cos na to poradzic?
[glb] Sto razy bardziej wole FAOD na nesa.[/glb]

Zauwazylem, ze przy uruchamianiu FAOD na nesa na emulatorze Nestopia w wersji blue nie ma tak nielubianej przez niektorych niesmiertelnosci (czyli rosnie pasek DAMAGE przy kontakcie z wrogami). Przydaloby sie wrzucic na Swiecie Dizzy NESTOPIE.  Polecam, to najlepszy IMO emulator Nesa.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2006, 13:40:52 wysłana przez Jajcarz »