Autor Wątek: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach  (Przeczytany 3728 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dizzy9

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« dnia: Listopad 06, 2010, 02:37:58 »
Ok,to jakby to zaczac...
Ekhm...chcialem tu zebrac cala posiadana wiedze na dzien dzisiejszy na temat nie uzytych materialow dizzy grach.
Zacznijmy od czegos popularnego...
Fantastic Adventures Of Dizzy:
Geby Dizza:


Na chwile obecna nie mam pojecia do czego mogly by sluzyc w grze oraz czemu je porzucono.

Nie uzyty(?) sprit Pogie:

A to ciekawe...Numer tego sprita to 0x8,jednakze przegladajac dane pogiego nie zauwazylem by byl takowy wywolywany!(byly to dane jego sciezki chodzenia)
Mozliwe ze cos przegapilem wiec jesli ktos ma jakis dowod ze ten sprit jest jednak uzyty to prosze pisac.

Muzyka:
W FAOD jest jeden nie uzyty modul muzyczny,Berion uzyl go w domku Dizzy w swoim hacku,Green Dizzy,wiec nie bede go tu zapodawac.

Znak ksiecia:
Hmmm..sprawa nie jest(jak pewnie wiekszosc mysli) zamknieta.Co prawda wiemy juz jak go zdobyc i uzyc w wersji Genesis i PC,ale w wersji Amiga nie daje sie go uzyc na jeziorku pod cmentarzem...moze ktos kto ma nieco czasu moglby polazic i pokombinowac...?

Treasure Island Dizzy:
Niespodzianeczka!TID tez ma cos w sobie.
Mimo ze nie badalem tej gry za bardzo,to przy okazji proby robienia hacku dla ery(chcial zeby TID byl sam,bez tych 3 pozostalych gier)odkrylem nie przetlumaczone napisy w wersji PL,Po krotkich ogledzinach okazalo sie ze raczej nie ma ich w grze.

Cytuj
\'WHERE DO YOU THINK.. YOU\'RE GOING? THERE\'S.. TAX TO BE PAID ON THE.. BOAT. NEXT TIME BRING.. ME THIRTY GOLD COINS.\'...\'HMM, THIRTY GOLD COINS...  IMPRESSIVE!! YOU\'VE..  COMPLETED THE GAME!..  THIS IS THE EDGE OF..   THIS FANTASY WORLD...  YOU\'VE SEEN AND DONE..      EVERYTHING!..       FAREWELL,..  TILL WE MEET AGAIN\'...

Tak,tego tekstu nie znajdziesz w wersji NES...
...wersji NES?Po jakims czasie era postanowil przejsc TIDa na spectruma(a moze to bylo na c64?) i okazalo sie ze na koncu stoi pewien facet i mowi wlasnie ten tekst.Nigdy nie gralem w wersje inna niz NES...
Przez chwile mialem teorie czemu tekst nie dostal sie do gry(Zabraklo miejsca by zrobic goscia ktory to mowi),ale...sprawdzilem wersje TID na Amige,nom,tam tez nie ma tego goscia a mimo ten tekst tam jest...moze historia sie powtorzyla i zabraklo miejsca?(W to raczej watpie)Ktoz to wie...
Ale,ale,TID ma jeszcze drugi tekst:
Cytuj
THE HIGHLANDERS!        YEAH!!!

Ten tekst wystepuje w...opisach itemow,w romie mozna znalezc jeszcze w jednym miejscu:
Cytuj
\'THE HIGHLANDERS\'
ktore jest wmieszane w creditsy...Tak,hacknalem itemy w TID(obecny item w kieszeni,na daleeekim miejscu byl faktycznie item "The HIGHLANDERS!!"ale znika gdy sie go zostawi na ekranie.
Wersja TID na amige nieco rozjasnia sytuacje jest tam bowiem:
Cytuj
AMIGA VERSION BY          ..\'THE HIGHLANDERS\'
Wmieszane w credisty...ale nigdy nie slyszalem o "goralach" o co moze chodzic??
(The Highlanders nie mozna znalezc na wersji spectrum i c64...ciekawe czemu...)

Ok,czas na ostatnie,ale chyba najlepsze:
Dizzy The Adventurer:
Tak,tego sie nie spodziewaliscie?

Tajemniczy item?:

Screen jest z hacku by zaoszczedzic czasu na dochodzeniu do odpowiedniego miejsca.
Otoz:
Jezeli na mapie jest wiecej niz 7 itemow to kazdemu nastepnemu jest przypisywana grafika znaku zapytania...
Widocznie zrobili tak ze wzgledu na male rozmiary PPU NESa,ale dla mnie to bez sensu:Limit ten da sie przekroczyc tylko w jednym momencie gry,w dodatku tylko 1 itemem.A ten znak zapytania zajmuje tyle miejsca co zwykly item...A moze poprostu jest cos co przegapilem?

I ostatnie,pewny hit(Przynajmniej dla mnie):

Ukryte animacje!
Zaczelo sie nie winnie...jakos z era dyskuja nastala by ponowic probe sprawdzenia czy przedmioty ktorych nie znamy zastosowania(napoj,patyk)maja jednak jakies zastosowanie.Coz,zeby do tego dojsc nalezy sprawdzic wszystkie zdarzenia w grze...moze kiedys...
Ale trafilem na cos innego-ID spritu diza w czasie rozmowy.Zmieniajac wartosc mozna zmienic wyswitlanego sprita,przegladajac je pokolei odkrylem 2 nie uzyte(?) animacje...nie zgadniecie czego...
PLYWANIA!
Tak,plywania,skad to sie wogole wzielo?W POY(na ktorej bazie jest adventurer wymyslony..) nigdy nie pozwalalo na plywanie...
W kazdym razie zrobilem Gify dla was:
Plywanie w miejscu:

Plywanie "bokiem":

To mnie bardzo ciekawi...o co moglo chodzic?Tak przy okazji...te animacje sa (z tego co pamietam)bardzo podobne do tych z FAOD na Game Gear,ale nie mam pewnosci,bo jakos nie mialem czasu tam dochodzic...

No,to chyba tyle...Oczywiscie nic o magicland,Fantasy world itp,ale...PC to nie moja specjalnosc.Choc mam kilka notatek(ale nie znalazlem nic nie uzytego)

DYFA

Ta animacja miala byc wykorzystana gdyby dizzy polozyl na oltarzu w swiatyni turoxa inny przedmiot niz cukiererk,jednak pomysl zostal porzucony.

Nie wiele informacji udalo mi sie o tym gosciu uzyskac.Nie wiadomo po co zostal stworzony,oraz czemu nie zostal finalnie dopuszczony do gry.

Piszcie co o tym sadzicie,no i przedewszystkim czy sie gdzies nie pomylilem 8)
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2010, 22:53:29 wysłana przez dizzy9 »

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2010, 07:09:04 »
Oj Kartofel Kartofel.. (Wiem wiem.. ;)) Kawal roboty odwaliles piszac tego posta, nie sadzilem ze opublikujesz kiedys to wszystko na forum... W kazdym razie to faktycznie dosc tajemnicza sprawa, jesli zrobili te przerozne gadzety, to nie znaczy nic innego jak tylko to, ze mieli w planach je  uzyc, czemu sie nie udalo? Nie mam zielonego pojecia i szczerze mowiac pozostaje nam sie tylko domyslac. Zastanawia mnie jedynie ile jeszcze takich tajemnic kryja Dizzy gry, moze gdzies jest ukryty jakis prawdziwy skarb.. Ucieszylbym sie gdybys jeszcze odkryl zastosowanie magnesu w Dizzy 1 ;) (I tak swoja droga to dobrze by bylo gdybys spolszczyl Dizzy na C64 lub Spectruma, ale to sprawa na inny temat, i o tym jeszcze bedzie... )
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

Nitro

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 254
  • Płeć: Mężczyzna
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 06, 2010, 10:28:02 »
Niestety ambitne plany czesto tnie wydawca chcac gre jak najszybciej bo np. swieta ida...
O ile w niczym nie przeszkadzaja, takich ukrytych niedokonczonych rzeczy sie nie usuwa dlatego, ze jest minimalna ewentualnosc, ze cos mogloby sie w grze popsuc przez to, wiec po co ryzykowac?
Np. w Windowsie 3 w wersji beta byl mechanizm wywalania falszywego bledu jesli system wykryje, ze user uzywa innego DOS\'a niz MS-DOS, potem zostal on usuniety, ale nie przez wywalenie tego kodu tylko prosta zamiane typu JMP na NOP.
http://en.wikipedia.org/wiki/AARD_code

Emu

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Kobieta
  • niech Daisy czĂŞĹ“ciej ratuje Dizzy'ego! :)
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 06, 2010, 12:43:38 »
Plywajacy Dizzy wyglada swietnie. Natomiast jezeli chodzi o znak Ksiecia - mnie na PC nie dzialal, tj. nawet nie moglam go zdobyc. Pisalam, co dokladnie zrobilam, bodaj w watku o tym ukrytym bajerze.
"S¹ ludzie, którzy - gdyby nie by³o to zabronione b¹dŸ niemo¿liwe - wjechaliby samochodem na Kasprowy Wierch albo do Katedry Wawelskiej."

Miras

  • Projektant gier i grafik
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 1186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oldschool member!
    • Projektowanie graficzne, projektowanie stron www, grafika komputerowa
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 06, 2010, 20:31:10 »
Dizzy i jego zla polowa, ciekaw jestem do jakich celow mialby ten sprite posluzyc, jaki zamysl tlil sie w glowach autorow.

Byc moze w Adventurer pojawic sie miala dodatkowa lokacja do plywania, kto wie. Te gry po latach nadal maja nierozwiazane tajemnice.  8)

Kurak

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 127
  • Płeć: Mężczyzna
  • Autor Dizzy YolkFolk Adventures
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 06, 2010, 22:13:50 »
:) dizzy9 jak zwykle wymiata.

Czemu nie ma niewykorzystanych grafik z DYFA?

Ja moge nieco swiatla tak w ogole na niewykorzystane grafiki rzucic - w moim przypadku np bylo tak ze cos planowalem i juz nawet grafike czy animacje do tego zrobilem a nawet caly skrypt, ale potem z roznych przyczyn z tego rezygnowalem - nie usuwajac juz grafiki czy skryptu z silnika ... moze powiem o tym wiecej jak dizzy9 wyciagnie z mojej DYFY to co tam znalazl :D

Widze dizzy9, ze uaktualniles watek :)
Najpierw sie troszke poprzyczepiam: Terox sie pisze z duzej liter oraz przez e a nie u :D
Co do tego jajka z dlugimi wlosami to miala to byc postac do dluzszej gry na tym silniku, ktora stworzylem sobie juz wczesniej, moge powiedziec tylko tyle ze mial sie ten kolo nazywac Dezi a jego postac miala byc bezposrednim nawiazaniem do postaci Desmonda z serialu LOST.

To chyba tyle, jeszcze jest tam gdzies w silniku DYFA schowana taka mala mrowka o ile sie nie myle :)

Trzymaj tak dalej dizzy9!

Pozdro!
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2010, 23:10:07 wysłana przez Kurak »

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 08, 2010, 13:42:35 »
Dziewiaty - spania nie masz? :D
A na powaznie - kupa (przepraszam za wyrazenie) dobrej roboty. Widze tez tutaj prawdziwy zlot starej gwardii, mam nadzieje, ze zatrzymaja sie na dluzej.

Cytuj
Wmieszane w credisty...ale nigdy nie slyszalem o "goralach" o co moze chodzic??


Ja znalazlem tylko cos takiego...

Cytuj
Niestety ambitne plany czesto tnie wydawca chcac gre jak najszybciej bo np. swieta ida...


No tak, to chyba nigdy sie nie zmieni... Wiele gier ucierpialo na wycinaniu calych etapow, rowniez te pecetowe, na przyklad Star Wars KotOR II, gdzie z dymem poszla cala planeta. Czasem tworcy tez umyslnie zaszywaja w kodzie gry zarty, albo cale fragmenty gry (najciekawszy przyklad to Hot Coffe w GTA SA, wtajemniczeni wiedza o co chodzi, wiecej nie napisze bo admin wytnie  [smiley=wink.gif]). Bywa i tak, ze tworcy specjalnie zostawiaja w grze przedmioty co do ktorych nie ma zadnego uzytku, a ktore sa po prostu falszywymi tropami (zwie sie to bodajze \'\'red herring\'\', czyli czerwony/wedzony sledz).

Cytuj
Dizzy i jego zla polowa, ciekaw jestem do jakich celow mialby ten sprite posluzyc, jaki zamysl tlil sie w glowach autorow.


Ciekawe co miala znaczyc ta geba... jak wiadomo TFAoD zawiera elementy i zagadki znane z poprzednich czesci serii - Rapidsy, Bubble, rozmrazanie Denzila itp. Moze i doppelganger mial sie pojawic??

PS. Licze, Dziewiatka, ze wszystkie swoje odkrycia opiszesz rowniez sam-wiesz gdzie ;).
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2010, 13:48:45 wysłana przez Jajcarz »

dizzy9

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2010, 21:53:37 »
Z tego wzgledu ze dlugosc pierwszego postu zostala przekroczona,to daje tu co znalazlem jeszcze w FAOD na Amige:
FAOD na Amige.
TEKST:
Hmm...brat poprosil bym sciagnal mu FAOD na amige bo chcial sprobowac znalezc zastosowanie dla znaku ksiecia.Wiec sciagnalem rom i...z ciekawosci zagladnalem do srodka...oto co znalazlem:
Cytuj
.Dizzy.doc.............................................................q...............r...........t&~..Fantastic Dizzy Information:- (Sun Nov 14 07:03:14 1993).-----------------------------...Credits:-.---------..Amiga version Programmed by - Derek Leigh-Gilchrist..Amiga graphics by - Joby Wood..Amiga music composed by - Matt Simmonds..Amiga music driver by - Ash Hogg..Amiga disk routines by - Rob Northern...Sega maingame programming by Derek Leigh-Gilchrist..Sega subgame programming by Ash Hogg..Sega maingame graphics by Leigh Christian..Sega subgame graphics by Joby Wood..Sega music.......r...........ulf{. composed by Matt Simmonds..Sega music driver by Ash Hogg & Jon Menzies...Original NES version and game design by The Oliver Twins...Project management by - Philip Oliver, Paul Ranson, David Darling and Derek Leigh-Gilchrist........Amiga Technical details:-.-------------------------..Maingame screen:-.-----------------..16 colour background playfield (+192 lines of colour splits).32 colour foreground playfield..Horizontal \'run through memory\' scrolling technique used...Bobs are maske.......r...........v.rE.d behind a \'6th plane mask screen\' to make them go behind.background gfx...Subgame screens:-.-----------------..32 colour screen / 32 colour bobs...Vertical \'coppersplit wrap around\' scrolling technique used...Bobs are masked behind a \'6th plane mask screen\' as in maingame........Purple-Haze productions - Who are they and what are they about??.----------------------------------------------------------------..Fantastic Dizzy is the first Purple-Haze production. Our aim is to produce.a.......r...........w.m.Frcade quality games for home computers and consoles...Fantastic Dizzy (Amiga) was produced over a period of two years, during that.time I rewrote the scroll and bob routines a total of 26 times!! I needed to.do this for speed, I HAD TO GET THE GAME RUNNING IN 50 FRAMES!..We belive in using your Amiga to it\'s FULL potential! If you have extra-ram.we use it! If you have an enhanced processor we use it! It is good to see that.some people are making their games compatible with ALL Amiga\'.......r...........xn...s, I think It\'s.worth the effort...Look out for an A1200/A4000 version of Fantastic Dizzy and also a CD32 version!..Extra features should include:-..Hard-Disk installable..A Bigger screen..More colours - smoother day to night fades..Improved Music + Sound fx..State of the art presentation!! (look out for some cool fx on AGA).......Are you an Amazing programmer??.-------------------------------..Have you done anything TECHNICALLY AMAZING with an Amiga? Would you like to.swap Amiga pro.......r...........y..(.gramming Idea\'s / Techniques? If so then why not give me a call.at Codemasters (0926) 814132. (Ask for Derek Leigh-Gilchrist).......Respect is due to:-.-------------------..Charlie,Leigh,Toby,Nicky,Vicky,Joby,Graham,Damon,Alex,Dan,Dave C,Jmp & Jeff!.......Unknown respect to the authors of the following Amiga games:-.-------------------------------------------------------------..PINBALL DREAMS / PINBALL FANTASIES (I addicted!).SWIV.LIVE AND LET DIE.DATASTORM.TURRICAN (1,2 & 3!).SOCCER.......r...........zU..u KID.JAMES POND II.LION HEART.ELITE II.PROJECT X.POPULOUS.FLASHBACK.FIRE AND ICE.IK+..That\'s all the GREAT games I can think of right now! But I\'m sure are other.gems out there..........A quick note on piracy:-.------------------------..Please DON\'T do it! If you have read this file then you will realise that we.have put ALOT of effort into this game and we want it to sell.....If you would like to see more Purple-Haze productions on your Amiga just follow.this advice... DO NOT PIRATE.......r.............(.M THIS GAME / PIRACY IS THEFT.........Other Purple-Haze productions coming to an Amiga near you soon:-.----------------------------------------------------------------..Fantastic Dizzy (AGA & CD32).Magicland Dizzy (AGA & CD32).Prince of the Yolkfolk Dizzy (AGA & CD32).yO.........v

Dla mnie to wyglada na notatke dla siebie...choc,z drugiej strony...notatka o piractwie kaze mi myslec ze ten ktos mial jednak nadzieje ze to bedzie przeczytane,nie prawdaz?

Cytuj
Ucieszylbym sie gdybys jeszcze odkryl zastosowanie magnesu w Dizzy 1

Moze...jakby sie nauczyl assemblera Spectruma...
Cytuj
Byc moze w Adventurer pojawic sie miala dodatkowa lokacja do plywania, kto wie. Te gry po latach nadal maja nierozwiazane tajemnice.
kiedy zobaczylem te animacje to wydaly mi sie dziwnie znajome...Pogrzebalem nieco w zwojach mozgowych i w koncu doszedlem skad one sa:Z FAOD na Game Gear.Sa Identyczne...Wogole wszystkie sprity sa bardzo podobne...tak samo jak mechanika gry.(w FAOD na game gear system plecaczkowy jest jak w Adventurer...)slyszalem ze mozliwe byly konwersje gier NES-->Game gear...czyzby...?
Cytuj
tylko tyle ze mial sie ten kolo nazywac Dezi

Pokornie przepraszam.
Mrowke zauwazylem,ale zupelnie o niej zapomnialem.
Zreszta...sam nie wiem czy to na pewno mrowka xD
Cytuj
Ja znalazlem tylko cos takiego...
No...credisty na AMGIE wskazywalo ze grupa co robila TID to pewnie HIGHLANDERS,ale nie mialem dowodow...

Umhad

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czekam na tFAoD Zaks fury :)
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 12, 2010, 10:19:50 »
1.O co chodzi z "87%crash"?? Dizzy rozbija sie na 87% (Joke ;))
2. .
Cytuj
Dizzy.doc.............................................................q...............r...........t&~..Fantastic Dizzy Information:- (Sun Nov 14 07:03:14 1993).-----------------------------...Credits:-.---------..Amiga version Programmed by - Derek Leigh-Gilchrist..Amiga graphics by - Joby Wood..Amiga music composed by - Matt Simmonds..Amiga music driver by - Ash Hogg..Amiga disk routines by - Rob Northern...Sega maingame programming by Derek Leigh-Gilchrist..Sega subgame programming by Ash Hogg..Sega maingame graphics by Leigh Christian..Sega subgame graphics by Joby Wood..Sega music.......r...........ulf{. composed by Matt Simmonds..Sega music driver by Ash Hogg & Jon Menzies...Original NES version and game design by The Oliver Twins...Project management by - Philip Oliver, Paul Ranson, David Darling and Derek Leigh-Gilchrist........Amiga Technical details:-.-------------------------..Maingame screen:-.-----------------..16 colour background playfield (+192 lines of colour splits).32 colour foreground playfield..Horizontal \'run through memory\' scrolling technique used...Bobs are maske.......r...........v.rE.d behind a \'6th plane mask screen\' to make them go behind.background gfx...Subgame screens:-.-----------------..[glb]32 colour screen / 32 colour bobs.[/glb]..Vertical \'coppersplit wrap around\' scrolling technique used...[glb]Bobs are masked behind a \'6th plane mask screen\' as in maingame[/glb]........Purple-Haze productions - Who are they and what are they about??.---------------------------------------------------------------- ..Fantastic Dizzy is the first Purple-Haze production. Our aim is to produce.a.......r...........w.m.Frcade quality games for home computers and consoles...Fantastic Dizzy (Amiga) was produced over a period of two years, during that.time I rewrote the scroll and bob routines a total of 26 times!! I needed to.do this for speed, I HAD TO GET THE GAME RUNNING IN 50 FRAMES!..We belive in using your Amiga to it\'s FULL potential! If you have extra-ram.we use it! If you have an enhanced processor we use it! It is good to see that.some people are making their games compatible with ALL Amiga\'.......r...........xn...s, I think It\'s.worth the effort...Look out for an A1200/A4000 version of Fantastic Dizzy and also a CD32 version!..Extra features should include:-..Hard-Disk installable..A Bigger screen..More colours - smoother day to night fades..Improved Music + Sound fx..State of the art presentation!! (look out for some cool fx on AGA).......Are you an Amazing programmer??.-------------------------------..Have you done anything TECHNICALLY AMAZING with an Amiga? Would you like to.swap Amiga pro.......r...........y..(.gramming Idea\'s / Techniques? If so then why not give me a call.at Codemasters (0926) 814132. (Ask for Derek Leigh-Gilchrist).......Respect is due to:-.-------------------..Charlie,Leigh,Toby,Nicky,Vicky,Joby,Graham,Dam on,Alex,Dan,Dave C,Jmp & Jeff!.......[glb]Unknown respect to the authors of the following Amiga games:-.-------------------------------------------------------------..P INBALL DREAMS / PINBALL FANTASIES (I addicted!).SWIV.LIVE AND LET DIE.DATASTORM.TURRICAN (1,2 & 3!).SOCCER.......r...........zU..u KID.JAMES POND II.LION HEART.ELITE II.PROJECT X.POPULOUS.FLASHBACK.FIRE AND ICE.IK+..That\'s all the GREAT games[/glb] I can think of right now! But I\'m sure are other.gems out there..........A quick note on piracy:-.------------------------..Please DON\'T do it! If you have read this file then you will realise that we.have put ALOT of effort into this game and we want it to sell.....If you would like to see more Purple-Haze productions on your Amiga just follow.this advice... DO NOT PIRATE.......r.............(.M THIS GAME / PIRACY IS THEFT.........Other Purple-Haze productions coming to an Amiga near you soon:-.----------------------------------------------------------------. .Fantastic Dizzy (AGA & CD32).Magicland Dizzy (AGA & CD32).Prince of the Yolkfolk Dizzy (AGA & CD32).yO.........v

[size=10]WTF!?!?[/size]

Nitro

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 254
  • Płeć: Mężczyzna
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 13, 2010, 11:40:07 »
Uzyles angielskiego skrotu pokazujac swoja nieznajomosc tego jezyka :)
Boob - cyc; cycek
BOB - w slangu amigowym skrot od Blitter object - obiekt poruszany za pomoca Blitter\'a, Amiga miala dosc slabe mozliwosci wyswietlania sprite\'ow, za to posiadala szybki chip kopiujacy dane graficzne - Blitter, i za pomoca niego programisci wrzucali na ekran ruchome obiekty.

Zizzy

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Want some chocolate?
    • Status GG
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 19, 2010, 17:46:25 »
Te geby Dizzy\'ego z FAOD\'a mnie przerazaja  ;D
Skad ty to wszystko wziales (mam na mysli animacje z DTA itd.)?

£adowanie opisu. Proszê czekaæ.

Umhad

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czekam na tFAoD Zaks fury :)
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 20, 2010, 10:18:41 »
A co z ostatnim podkresleniem??? Czyzby z tych gier brali inspiracje??

PS: Odpowie ktos na pytanie: O co chodzi z "87%crash"?? Dizzy rozbija sie na 87% (Joke )
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2010, 10:19:02 wysłana przez Umhad »

dizzy9

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Re: Nie uzyte materialy w Dizzy Grach
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 20, 2010, 22:20:19 »
Tak jak Micrus na GG mi napisal-Text z amigi wyglada jakby ten programista wychwalal sie ile potrafi zrobic.Oczekiwal ze jednak ktos hacknie gre,zobaczy ten napis i sie z nim skontaktuje...
Cytuj
Te geby Dizzy\'ego z FAOD\'a mnie przerazaja
Skad ty to wszystko wziales (mam na mysli animacje z DTA itd.)?

The power of NES ASM was with me,my padawan.
Po prostu:Assembler do NESa mi pomogl...
Cytuj
PS: Odpowie ktos na pytanie: O co chodzi z "87%crash"?? Dizzy rozbija sie na 87% (Joke )

Nie rozumiem o co chodzi...w tekscie nie ma nic o tym...?