Autor Wątek: Czego Wam brakuje w Dizzym?  (Przeczytany 6268 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nowa_era

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: Czego Wam brakuje w Dizzym?
« Odpowiedź #30 dnia: PaĽdziernik 22, 2010, 07:01:42 »
No to widocznie ze mna jest juz cos nie tak.. Starosc.. ;)
A moze to byc tez sprawa tego, ze niezbyt lubie grac na komputerach PC... Ale nie sadzilem ze dotknie to tez Dizzy gier.


Cytuj
PS. Prawidlowa forma: "po linii najmniejszego oporu".

Dziekuje ;)
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Czego Wam brakuje w Dizzym?
« Odpowiedź #31 dnia: PaĽdziernik 22, 2010, 10:23:38 »
Cytuj
Pamietam jak wiele lat temu, majac 14 lat cieplym porankiem odpalilem pierwszy raz Dizzy 1.00 na Vectora 06C, albo gdy pierwszy raz siedzialem przy grze do poznej nocy... a ile radosci sprawilo mi odkrycie czy nauczenie sie czegos nowego... W nowych grach tego juz nie ma, albo to ja jestem jakis stary i znudzony tym wszystkim..


Ech, moze wlasnie tutaj jest ten pies pogrzebany? Moze to mysmy sie zmienili? A moze to swiat dokola nas?
Znalazlem kiedys w sieci taka piosenke, mysle, ze tutaj sie nadaje. Nosi ona tytul \'\'Wehikul czasu\'\':

Pamietam dokladnie, choc mialem 8 lat
Ta chwila sprawila, ze do dzis mi tego brak
To bylo u kuzyna, usmiech od ucha do ucha
Gdy pierwszy raz zobaczylem Pegasusa
W tamtych czasach to bylo cos
Contra, Tetris, Tank, Mario Bros
Tylko dwa pady, a trzech nas bylo
Sprzed telewizora brat sciagal mnie sila
To byla milosc od pierwszego wejrzenia
Nie zrozumiesz, jesli nie miales do czynienia
Wiedzialem jedno, musialem go miec
Przyszla Pierwsza Komunia, dostalem go, wiesz
Wtedy sie zaczela wielka przygoda
Superbohaterem moglem swiat ratowac
Dzisiaj batmanem, a jutro x-menem
Kilka pikseli, a frajda, jak nie wiem

Smialo sie laduj, to wehikul czasu
Zabiore cie tam, gdzie o jutro nie ma strachu
To powrot do czasow, prawdziwych przyjaciol
Gdy male rzeczy cieszyly malych chlopakow (2x)

Gdy chciales blysnac, wywolac szok
Przeszedles Contre na 3 zyciach, byles gosc
Razem z kumplami przed odbiornikiem tele
Urzadzalismy w turtlesow turnieje
Dzisiaj Harry Potter goni jakiegos baczka
Za moich czasow krolowala zlota piatka
W niedziele po kosciele chodzilo sie do ruskow
Po nowe cartridge, mialem ich multum
Moglbym zasiadac w honorowej lozy graczy
Przepalilem chyba z piec zasilaczy
Telewizor tez nie mial lekko
Czasem dostal z kapcia, a czasem piescia
Lata mijaly, i ten postep techniki
Miejsce cartridgow zajely CD plyty
Komputer w domu wywolal nowa burze
I stara konsola pokryla sie kurzem

Smialo sie laduj, to wehikul czasu
Zabiore cie tam, gdzie o jutro nie ma strachu
To powrot do czasow, prawdziwych przyjaciol
Gdy male rzeczy cieszyly malych chlopakow (2x)

Potem gry 3D, do przodu krok
Grafika jak z obrazka, ale to juz nie to
Nie gram od dawna, moze czasem cos mnie ruszy
Choc gry coraz lepsze jakos brak w tym duszy
Mam ten sentyment, a czemu to proste
Ten okres w zyciu to najlepszy okres
Beztroskie czasy, siedze z kumplami i gram
Dalbym wiele, by moc sie cofnac tam
Chociaz przez chwile poczuc ten klimat
Dlatego wspominam dzis o tym w rymach
Tak mysle sobie, jakby tu cofnac ten czas
Gdy male rzeczy naprawde cieszyly nas

I chociaz w zderzeniu z zyciem czar pryska
To nigdy nie jest za pozno, by to odzyskac
Dlatego od dzisiaj, po marzenia ruszam
Od czego zaczne? Hm, kupie sobie Pegasusa

Smialo sie laduj, to wehikul czasu
Zabiore cie tam, gdzie o jutro nie ma strachu
To powrot do czasow, prawdziwych przyjaciol
Gdy male rzeczy cieszyly malych chlopakow (2x)


Emu, wybacz, ze tam jest \'\'male rzeczy cieszyly malych chlopakow\'\', a nie ma nic o dziewczynach... ;)
Co do mojej gry, to wciaz mam nadzieje ja zrobic, mimo, ze dizzy9 wciaz mnie od niej odciaga na rzecz DRD (sorry, ale taka jest prawda, jak by powiedzial Berion :P). Po prostu chyba ostatnio lapalem sie za zbyt wiele rzeczy i zadnej z nich nie doprowadzilem do konca. Tlumaczenie TOS, DRD, FAOD2, Dizzypedia, moja gra itp... Postanowilem wiec skoncentrowac sie na jednym projekcie na raz, a moze wtedy wreszcie dam rade...?
« Ostatnia zmiana: PaĽdziernik 22, 2010, 10:40:38 wysłana przez Jajcarz »