Autor Wątek: Castle Island Dizzy  (Przeczytany 5899 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Castle Island Dizzy
« dnia: Grudzień 29, 2014, 09:31:36 »
Witam, jestem twórcą gier Castle Island Dizzy I i II obecnie stworzyłem nową wersję Gry o nazwie Castle Island Dizzy.
Jest ona możliwa do pobrania pod tym adresem: http://www.filefactory.com/file/2lmwqmtpd3xd/Castle%20Island%20Dizzy.zip
Przepraszam za ewentualne niedogodności ale tak powinno być.
Zachęcam do pobierania pownieważ gra jest lekka i łatwa. Po dalsze wiadomości zapraszam na forum pod tym adresem, w tym wątku...

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 29, 2014, 09:42:38 »
Chciałbym się dowiedzieć, czy można całkowicie edytować tą encyklopedię, żeby była bardziej czytelna
dla wszystkich. Chciałbym umieścić w niej jeden tytuł główny czyli moją grę.

http://pl.dizzy.wikia.com/wiki/Castle_Island_Dizzy_2

mrdarek

  • YaBB Administrator
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 2467
  • Płeć: Mężczyzna
  • :)
    • Świat Dizzy
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 29, 2014, 16:47:09 »
Nie ja pisałem encyklopedię - czekaj na autora.

A co do gry to na razie bardzo źle - nie mówię o akcji ale o błędach silnika. U mnie np. Dizzy chodzi bardzo szybko, a winda jeździ strasznie wolno (tak wolno, że aż nie myślałem, że to winda. Poza tym Dizzy klei się zbyt do scian. I jeszcze jedna bardzo poważna wada - mój antywirus Bit defender wykrył tę aplikację jako potencjalne zagrozenie - a to już bardzo poważna sprawa - pewnie fałszywy alarm, ale nie da się tego zaakceptować.
Jak sugerowałem - engine jest bardzo stary - musisz robić gry na współcześniejszym engine.
...przeciez sie nie rozdwoje...

dizzy9

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 903
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 29, 2014, 23:42:36 »
Autor encyklopedii już dawno przepadł w czeluściach internetu...
A o grze, to dokładnie to samo, co mówił mrdarek.
Ponieważ miałem dobry humor, zrobiłem kilka poprawek, dizzy się nie przykleja do ścian.
http://rghost.net/60049350
Kolizje działają tylko na tło...ale to nie żaden problem przerobić je na obiekty takie jak winda.
Siłę skoku, grawitację itp. możesz zmienić w Zmiennych Globalnych projektu.

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 30, 2014, 12:14:42 »
A dobrze jest już niech tak zastanie nie będę edytował w tej Encyklopedii...
Itak wszystkiego można się dowiedzieć...

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 30, 2014, 12:30:34 »
Ale "szajs"... Teraz u mnie nie czyta... To będzie tego wina... .NET Based Scripting With C#, JavaScript, and Boo.
Wielkie Dzięki za tę grę, bardzo mi się podoba.

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 30, 2014, 12:34:09 »
Ale "szajs"... Teraz u mnie nie czyta... To będzie tego wina... .NET Based Scripting With C#, JavaScript, and Boo.
Wielkie Dzięki za tę grę, bardzo mi się podoba.

Ja już nie będę dorabiał tej gry ponieważ nie mam siły :-[

dizzy9

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 903
  • Płeć: Mężczyzna
    • Status GG
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 30, 2014, 15:33:09 »
Że tak zapytam, mam może pliki źródłowe do dwóch poprzednich produkcji? Niestety, gry w postaci .exe nie chcą mi już działać na win7...

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 30, 2014, 18:00:11 »
Oj niestety tych gier już nie da się uruchomić. Sam mam problemy, ale może mi się uda... ;)

Micrus

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Płeć: Mężczyzna
  • AKA ArmaCoder
    • WinGDGEdit Homepage
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 31, 2014, 22:51:43 »
Chciałbym się dowiedzieć, czy można całkowicie edytować tą encyklopedię, żeby była bardziej czytelna
dla wszystkich. Chciałbym umieścić w niej jeden tytuł główny czyli moją grę.

http://pl.dizzy.wikia.com/wiki/Castle_Island_Dizzy_2

Właściwie, to ja jestem jej adminem. xD Drugim adminem jest Jajcarz (Alkochochlik), który robił całą szatę graficzną i bawił się w dodawanie rzeczy. Nawet nie pamiętam, jakie było hasło do konta. :P Z tego co widzę, to ktoś tam nawet wstawił (pewnie bez zgody mrdarka) kopię tekstów z Dizzy encyklopedii na dizzy.pl - skoro "Jula" mogła dodawać treści to pewnie każdy może. :P

nowa_era

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 31, 2014, 23:55:20 »
Jestem pod wrażeniem, że jeszcze "coś" w Polsce się dzieje na scenie Dizzy gier, niestety takie "coś" to troche mało, nie żebym miał jakieś wielkie wymagania co do gier w które gram, ale ekhm.. troszkę się zawiodłem...
Tak czy siak, Dizzy klei się do ścian, to już chyba nikogo nie dziwi, no ale mi Dizzy przykleił się też do powietrza - nie za fajnie.
Teksty po zebraniu przedmiotów/rozmowie znikają jak im się podoba, po zebraniu jakiegoś miecza nie zdążyłem przeczytać tekstu, podczas gdy przy podniesieniu czegoś, po czym Dizzy mówi "O!" tekst ten został aż do końca rozgrywki.

Jest naprawdę kiepska pora na rozmyślania o bugach, jutro też jest dzień i jutro potestuje troszkę dokładniej, tymczasem szczęśliwego nowego roku ;)
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

Micrus

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Płeć: Mężczyzna
  • AKA ArmaCoder
    • WinGDGEdit Homepage
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 01, 2015, 17:30:06 »
Że tak zapytam, mam może pliki źródłowe do dwóch poprzednich produkcji? Niestety, gry w postaci .exe nie chcą mi już działać na win7...
Pliki źródłowe w KnP/TGF to nie były przypadkiem pliki *.GAM? Ktoś kiedyś pisał (chyba Nitro), że KnP, TGF itp. "korzystają z API Windows 3.11" - zajrzałem do tych starych CID-ów i okazuje się, że wszystkie aplikacje (zarówno instalator, jak sama gra) są szesnastobitowe... Anyway, rozpakowałem to pod Windows 98, jak coś to *.GAM i towarzystwo są tu:

https://www.dropbox.com/s/pn8n4zomoe322rj/CID1n2_Unpacked.rar?dl=0

nowa_era

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 01, 2015, 21:19:05 »
Jestem nieco zszokowany, ale CID 1 instaluje oraz poprawnie się uruchamia na Windowsie 3.11 :O
http://www.nowa_era.republika.pl/100_0956.JPG
http://www.nowa_era.republika.pl/100_0962.JPG
http://www.nowa_era.republika.pl/100_0963.JPG
Specyfikacja komputera to właściwie typowy 486SX - 25Mhz z 8MB RAM oraz grafiką 512KB Trident, Monitor jak widać mono. Pokusiłbym się o uruchomienie tego pod 286 16Mhz ale.. lenistwo przezemnie przemawia ;)

Ale lepiej już koniec Offtopu...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 01, 2015, 21:21:01 wysłana przez nowa_era »
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

pawelgoralski

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Dizzy Fan!
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 22, 2015, 14:20:29 »
Niestety usunąłem grę z serwera ponieważ nie może tam zastać.
Jest mi z tego powodu smutno, ale to jest to co chciałem zrobić dziękuję wszystkim za odwiedziny.

nowa_era

  • jajo przepiórcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Odp: Castle Island Dizzy
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 27, 2015, 15:04:28 »
I to tyle? Miesiąc temu poinformowałeś wszystkich o nowej produkcji, po czym zostawiasz ją ot tak niedokończoną bez uzasadnienia? No wiadomo, że praca, brak czasu i te sprawy, ale pokazałeś właśnie jak bardzo Ci się nie chce. Masz możliwości i umiejętności, to choć ją dokończ, zagadaj do MrDarka no i licz, że gra pojawi się w serwisie :)
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D