Autor Wątek: Legendarna gra z jajami!  (Przeczytany 8580 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Legendarna gra z jajami!
« dnia: Maj 27, 2008, 14:50:49 »
Dowiedzialem sie o kultowej swego czasu gierce, ktora polegala na lapaniu jajek:

Wilk i Zajac to bohaterowie slynnych jajeczek - ktore tez chyba byly odpowiedzia bylego Zwiazku Radzieckiego na gre z Myszka Micki. Przypomne, ze byla to gra, wielkosci polowy pudelka po plycie CD. Kierujac czterema przyciskami trzeba bylo zlapac jajka znoszone przez kury do koszyka. Gra ta miala budzik i zegarek oraz dwa stropnie trudnosci. Zreszta ja tez zamiescilem do sciagniecia. Jest w dziale Multimedia. Wystarczy sciagnac i odpalic. Kierujemy kursorami. Pelny ekran uruchamiamy stosujac kombinacje klawiszy CTRL i "F".



Stad mozna pobrac wersje na Pecety:

http://www.nostalgia.pl/mmedia/wilkizajac/zajec.exe

Opis pochodzi stad:

http://www.nostalgia.pl/wilkizajac/

Polecam!

Mirasowi pewnie sie spodoba ;). Prosze mrdarka o nie usuwanie watku, bo zadnej "ideologii" tu nie ma. To tylko gra. Nic wiecej...
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 12:00:13 wysłana przez Jajcarz »

mrdarek

  • YaBB Administrator
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 2467
  • Płeć: Mężczyzna
  • :)
    • Ĺ’wiat Dizzy
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 31, 2008, 09:54:06 »
Do dzis ta gra lezy bardzo zakurzona w mojej szafce. Teoretycznie wystarczyloby kupic baterie i by zadzialala. Niech zaluja Ci wszyscy, ktorzy nie grali w to w oryginale, emulator to nie to samo...
...przeciez sie nie rozdwoje...

cyco

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 776
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dizzy fan od lat :)
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 31, 2008, 11:57:29 »
Kiedys dawno temu dziadek przywiozl nam z Rosji full takich gierek. Spytam sie na wsi, moze jeszcze leza gdzies na strychu.


TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 01, 2008, 14:32:05 »
Cytuj
Kiedys dawno temu dziadek przywiozl nam z Rosji full takich gierek.

A kim jest (byl) Twoj Dziadek, ze zdobyl az tyle tego?
Cytuj
Spytam sie na wsi, moze jeszcze leza gdzies na strychu.
Koniecznie! I napisz cos wiecej, czy byly tez jakies inne wersje...

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 17, 2008, 13:22:32 »
Faktycznie - oprocz jajek byla jeszcze gra z kaczkami. ;D
Komu nie zal paru zlotych moze zapolowac na allegro.
Link:
http://www.allegro.pl/item483293513_ruskie_kaczki_klasyka_tanio.html

Do konca tylko 8 godzin!!!


A to kucharz:
http://www.allegro.pl/item483722913_gra_zsrr_kucharz_rosyjska_gierka.html

Meteory:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=484693009

i kosmiczny nalot:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=482453943

A to juz jajeczka:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=480110829

« Ostatnia zmiana: Grudzień 31, 2008, 09:57:22 wysłana przez Jajcarz »

uaelyu

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 2
  • nowa_era
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 17, 2008, 13:47:11 »
Gierek tego typu jest cala masa, pamietam kiedys w zerowce ktos przytachal gierke "Autoslalom"(nie nie, nie umialem jeszcze tego jezyka, dowiedzialem sie dopiero niedawno), do dzisiaj kompletnie nic nie pamietam ;P

Kupilbym choc jedna z tych gierek, tymbardziej ze cena nie jest zbyt wysoka, no ale musze kiedys posplacac stare dlugi...
Nie kladz trampkow na parapecie bo Ci rower z piwnicy ukradna

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 18, 2008, 12:10:50 »
Cytuj
Gierek tego typu jest cala masa

Bardzo ciekawa kolekcja znajduje sie na tej stronie:
http://ruskiegierki.ovh.org/index1.html

Nie wiem, czy nie ma wszystkich, ale zbior mimo wszystko imponujacy.
Cytuj
musze kiedys posplacac stare dlugi...

...i zaciagnac nowe ;).

Micrus

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Płeć: Mężczyzna
  • AKA ArmaCoder
    • WinGDGEdit Homepage
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 21, 2008, 18:41:55 »
Kiedys mialem radziecki budzik marki "Elektronika" ;D Swietny byl - mozna bylo ustawic godzine 99:99 XD

uaelyu

  • aspirant
  • *
  • Wiadomości: 2
  • nowa_era
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 21, 2008, 19:22:57 »
Co do sprzetu marki Elektronika - budzik tez gdzies mam, ale nie dziala, mialem kiedys kalkulator kieszonkowy ale gdzies, chyba w szkole zgubilem(ale pudelko, futeral i nawet rachunek za niego) mam ;)
Nie kladz trampkow na parapecie bo Ci rower z piwnicy ukradna

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 26, 2008, 12:44:52 »
Cytuj
Kiedys mialem radziecki budzik marki "Elektronika" ;D Swietny byl - mozna bylo ustawic godzine 99:99 XD

A 6.66 sie dalo ?? Z radzieckiego sprzetu to ja znam taka anegdote - \'\'tylko nasz telewizor zapewni ci podwojny obraz za te sama cene!" :D

Wracajac do tematu - jest emulator gierek elektronicznych, Handheld Quake - obsluguje wiekszosc ruskich gierek, w tym chyba tytulowa (zakladam, ze \'\'just you wait\'\' to tlumaczenie na angielski \'\'nu pogodi\'\') - jak bede mial czas to przetestuje ;). Co ciekawe, emulator jest przetlumaczony na wiele jezykow, w tym na polski.

http://www.emulator3000.emuita.it/hq.htm

Miras

  • Projektant gier i grafik
  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 1186
  • Płeć: Mężczyzna
  • Oldschool member!
    • Projektowanie graficzne, projektowanie stron www, grafika komputerowa
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 07, 2008, 13:58:17 »
Cytuj
Mirasowi pewnie sie spodoba Wink


Podobaly sie, bo mialem kiedys dwa egzemplarze tej gry z wilkiem i zajacem ;). Naprawde swietna sprawa, a te czerwone guziczki od razu przypominaja kraj producenta xD.

Pewnego razu u babci zalala mi sie jedna z tych gier. Musialem rozkrecic ja i wysuszyc, niestety po pewnym czasie gdy zostawilem ja na parapecie i przyszedlem, czesci poginely. A szkoda.
Co z druga sie stalo, nie mam pojecia, moze i gdzies jest. ???


Vibulziom

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ma takiego bicia!
    • Status GG
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 07, 2008, 21:10:55 »
Gral ktos SSBM/SSBB?? Swoja droga Mr. G & W to jedna z najlepszych postaci z gwiazd nintendo (i najciekawszych) ;]

A jak ktos chce sobie pograc w gry z Game & Watch to niech sciagnie sobie emulator GBC (VirtualBoy polecam) i sciagnie gry Game & Watch Gallery :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2008, 21:12:30 wysłana przez Zgredek »
admin usunal stopke bo lamala pkt 4a regulaminu forum

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 02, 2009, 00:20:19 »
Cytuj
Konsole te, a raczej ich rosyjskie zamienniki produkowane przez firme Elektronika, byly znane rowniez w Polsce w latach 80..

To troche jak z NESem i Pegasusem - najbardziej w pamiec Polakom zapadly wlasnie nie oryginaly, ale te kultowe podrobki. Oczywiscie mialo tu znaczenie ich dostepnosc i sytuacja polityczna, ale przez to wlasnie mozemy sie cieszyc wspomnieniami czegos unikatowego ;).

Klops

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 173
  • Płeć: Mężczyzna
Re: Kultowa gra z jajami!
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 02, 2009, 00:33:56 »
Cytuj
Gral ktos SSBM/SSBB?? Swoja droga Mr. G & W to jedna z najlepszych postaci z gwiazd nintendo (i najciekawszych) ;]

Nawet do teraz gram w SSBM ::)
Cytuj
A jak ktos chce sobie pograc w gry z Game & Watch to niech sciagnie sobie emulator GBC (VirtualBoy polecam) i sciagnie gry Game & Watch Gallery :)

Na allegro jest kilkanascie gier elektronicznych...

To jest podroba rosyjska a jej tytul to:
Cytuj
WILK z bajki " Wilk i zajac", ktory lapie jejeczka

Albo to:

SUPER MARIO BROS-Konsolka moze penic funkcje zegarka jak widac na foto.
Te nintendo to ma pomysly ;D
« Ostatnia zmiana: Styczeń 02, 2009, 00:50:39 wysłana przez dozy3 »