Autor Wątek: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III  (Przeczytany 20327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Micrus

  • jajo kurze
  • ***
  • Wiadomości: 373
  • Płeć: Mężczyzna
  • AKA ArmaCoder
    • WinGDGEdit Homepage
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 04, 2009, 22:45:07 »
Cytuj
Na jednym z kanalow zlapalismy... jak ktos gra na pegazusie!


Ja, gdy mialem 5 lat, bawilem sie malym przenosnym telewizorkiem i odebralem sygnal z klona Atari 2600 ktory byl wlaczony w innym pokoju. :)

Cytuj
Oczywiscie bez kolorow, z trzeszczacym dzwiekiem i kilogramem sniegu na ekranie.

Dokladnie! ^^ U mnie podobnie bylo. ^^ Ale z Pegasusa mozna bylo odebrac dzwiek radioodbiornikiem :) Wiem bo nagralem kiedys na tasme. :D

Vibulziom

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ma takiego bicia!
    • Status GG
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 04, 2009, 22:51:00 »
Moj kumpel mial kiedys taka sytuacje, ze jak gral u siebie na pegazusie to wszyscy w u niego w bloku to widzieli :D Potem przyszedl jakis dziad mu to naprawic :P Gadal ze sasiedzi niezle sie dziwili ze tu mario zamiast <tu nie wiem jaki to byl kanal>
admin usunal stopke bo lamala pkt 4a regulaminu forum

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 09, 2009, 20:06:52 »
Hehe, to nic nadzwyczajnego, przy uzycia klona Pegasusa z silnym sygnalem na gniezdzie antenowym da sie zrobic nadajnik TV/Radiowy :P
Niektore klony Pegasusa mialy zamiast kabla antenowego dwie "antenki" ktore podlaczalo sie do konsoli i telewizora i sygnal lecial sobie "bezprzewodowo" do telewizora. Sprawdzalem to nawet na jednym ze swoich klonow, po podlaczeniu tych antenek konsola odpalona w domu, telewizor w garazu - widac i czesciowo slychac to co sie dzieje, jakos nawet nie byla najgorsza, po podlaczeniu tej konsoli pod antene telewizyjna z dachu mojego domu sygnal dalo sie odebrac z okolo 200,300 metrow(dalej nie sprawdzalem) ;)
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 09, 2009, 20:17:20 »
Cytuj
Niektore klony Pegasusa mialy zamiast kabla antenowego dwie "antenki" ktore podlaczalo sie do konsoli i telewizora i sygnal lecial sobie "bezprzewodowo" do telewizora.


Taki wihajster mial wlasnie jeden z moich \'\'Ending-Manow\'\' (jakas wersja terminatora).
A co sie dzieje jesli dwa takie \'\'antenkowe\'\' klony sa wlaczone blisko siebie, a TV jeden?

Sygnaly beda zaklocaly sie nawzajem?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2009, 20:43:12 wysłana przez Jajcarz »

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 09, 2009, 20:40:31 »
Szczerze powiem ze nie mam pojecia, musialbym wziac 2 identyczne sprzety i podlaczyc jakos pod jeden odbiornik... malo roboty ale len mnie dopadl...:P
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 10, 2009, 10:00:43 »
Sam bym chetnie sprawdzil, ale niestety nie mam juz zadnego klona z antenkami... Wszystkie zdechly (terminatory raczej nie mialy dlugiego zywota).

A kupowac specjalnie dwa tylko do \'\'eksperymentu\'\' to sie raczej nie opyla :-/. Nawet nie wiem czy jeszcze takowe sprzedaja.

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 10, 2009, 22:06:34 »
Mozna nawet bez uzycia antenek podpiac, kablami jakos da sie.. Wydaje mi sie ze na ekranie pojawi sie sygnal z urzadzenia ktore bedzie mialo silniejszy sygnal..
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

Vibulziom

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 131
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie ma takiego bicia!
    • Status GG
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 10, 2009, 23:22:33 »
Ja kiedys nawet zrobilem tak ze gdy podlaczylem pegazusa i telewizor do jednego przedluzacza (taki z czterema gniazdkami) to byl obraz  :o Co prawda nie jakis za specjalny ale bylo to ciekawe doswiadczenie :P
admin usunal stopke bo lamala pkt 4a regulaminu forum

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 11, 2009, 17:40:48 »
W Nonsensopedii pojawil sie artykul o Action 52 (prawdopodobnie najgorszej skladance gier na pegaza ever  [smiley=wink.gif]):
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Action_52
BTW - jaka byla najgorsza gra w jaka Wy mieliscie nieprzyjemnosc grac?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2009, 17:41:22 wysłana przez Jajcarz »

MegaJohny

  • SUPER JAJO!
  • *****
  • Wiadomości: 1605
  • Płeć: Mężczyzna
  • Emerytowany troll
    • Status GG
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 11, 2009, 18:33:08 »
Ten temat przypomnial mi o pewnej ciekawostce:


SebaSan1981

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 141
  • Płeć: Mężczyzna
  • Astromaniak
    • http://sebasan1981.blogspot.com/
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 11, 2009, 21:59:36 »
Totalna bzdura wymyslona zapewne przez piratow/chinczykow (bo inteligentni japonczycy nie wpadliby na cos takiego). Chyba tylko imbecyl dalby sie nabrac na to ze taka konsola jest szczytem mozliwosci rozrywki multimedialnej.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2009, 22:00:00 wysłana przez SebaSan1981 »

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 12, 2009, 11:10:44 »
Cytuj
BTW - jaka byla najgorsza gra w jaka Wy mieliscie nieprzyjemnosc grac?

Wg mnie nie ma zlych gier... we wszystko da sie zagrac.. :P
Ale dla mnie najgorsze gry to... Dragon\'s Lair i Super Mario 3, nie tyle ze mi sie nie pdobaja, bo sa swietne i lubie w nie grac, jedynie przy tych grach bardzo sie wkurw... zdenerwowalem przez co czesto powtarzalem ze ich nienawidze ;)
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 15, 2009, 12:32:54 »
Przepraszam za post pod postem, ale sytuacja tego wymaga ;)

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=740339490

Tak, to dokladnie to samo Mario ktore wydalem praktycznie za darmo na poczatku 2007 roku, od tego czasu na Allegro widzialem ja 2 razy... to jest ten drugi... ehh jak widac za glupote sie placi :/
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D

TheAlkochochlik

  • strusie jajo
  • ****
  • Wiadomości: 967
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy upierdliwiec
    • Zjedz mi chomika!
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 15, 2009, 12:54:21 »
Cytuj
Tak, to dokladnie to samo Mario ktore wydalem praktycznie za darmo na poczatku 2007 roku


Co znaczy \'\'wydalem\'\'?  [smiley=wink.gif]

nowa_era

  • jajo przepiĂłrcze
  • **
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forumowy detektyw ;D
Re: NES, Pegasus i inne kultowe maszynki - cz. III
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 15, 2009, 16:02:45 »
Znaczy zamienilem sie... ale na moja niekorzysc ;)
Kupie gry na: Atari 2600, Philips Videopac G7000, SMS, SMD, NES, SNES i inne starocie

GG:8850255

DiDzej zrob dobre Tyfy-Tyfy :D